HTML

Mex Sahara

Friss topikok

  • indamain: Sajnáljuk, a keresett fájl nem létezik. Győződjön meg róla, hogy a helyes URL-címet adta meg, és ... (2019.08.16. 23:45) Szerelési kézikönyv - Kincs közkézen
  • container: Sziasztok! Emelkedőkön mennyire lehet használni a Saharát? A váltóval jobb, mint egy sima automat... (2014.11.17. 09:31) Milyen célra jó a Mex Sahara?
  • mexsahara: @rockneverdie: nabassz! A motor nem erdekes, neked jobbulast! (2014.04.13. 18:02) Facebook
  • Juhasz Gyula: aprod.hu/hirdetes/motor-sahara-mex-ID1TJGn.html (2014.03.31. 13:06) Felfigyelnek rá!

Címkék

Tündöklés és bukás

2014.08.17. 09:50 mexsahara

Elestem. Se magamat, se a motort nem törtem darabokra. De maradandó sérülés azért keletkezett.

Az úgy volt, hogy egy esőtől taknyos úton haladtam. Nem gyorsan. -talán 40-nel mehettem, mikor megérkeztem ahhoz a kanyarhoz, aminek a végén annyira szar az út, hogy mindig be kell húzódni a felezővonalhoz.

Hogy ezt a behúzódást -és esetleges kicsúszást- megelőzzem, fékeztem. Lábfékkel. 
...és ebben a pillanatban, a bal oldalamon megjelent a motor segge. Közepes erővel vertem oda magam. ---horzsolások és enyhébb ám napokon át érezhető derékfájás. Ennyi. 

A motoron szinte semmi sem tört le. Az indexbúrámból egy 20forintosnyi érme méretű darab hiányzott. Minden működött. 

Egy dolog volt furcsa: A kormny erősen lejtett balra. Érdeklődtem a facebook-csoportban is, és mivel tapasztalata egyik márkatársnak sem volt, így nekiálltam a bontásnak. 

A lejtést kiegyenesíteni nem tudtam. Viszont összerakni se. Olyan feszültség volt az elemekben, hogy egy csavar sem találta a hozzáillő lukat. Legyintettem, és szégyen ide, beszólogatás oda, elindultam lógó kormánnyal a szerelőhöz.

A mester miután megnézte a munkadarabot, annyit mondott, hogy küld rá gyógyító energiát.Ezzel megfordult, és megjelent a szerszámmal. Egy kétcollos, kb 1 méteres csővel. Kormányra felhúzta és azzal kiegyengette. A teljes művelet kb 67 másodpercig tartott. Ezt követte egy láncfeszesség állítás (14 másodperc). 

Ismét használatban!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mexsahara.blog.hu/api/trackback/id/tr136609203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása