HTML

Mex Sahara

Friss topikok

  • indamain: Sajnáljuk, a keresett fájl nem létezik. Győződjön meg róla, hogy a helyes URL-címet adta meg, és ... (2019.08.16. 23:45) Szerelési kézikönyv - Kincs közkézen
  • container: Sziasztok! Emelkedőkön mennyire lehet használni a Saharát? A váltóval jobb, mint egy sima automat... (2014.11.17. 09:31) Milyen célra jó a Mex Sahara?
  • mexsahara: @rockneverdie: nabassz! A motor nem erdekes, neked jobbulast! (2014.04.13. 18:02) Facebook
  • Juhasz Gyula: aprod.hu/hirdetes/motor-sahara-mex-ID1TJGn.html (2014.03.31. 13:06) Felfigyelnek rá!

Címkék

Tavaszi karbantartas

2014.03.01. 09:53 mexsahara

Elerkezett a tavasz, a telire elvermelt motort kikaparom a garazsbol, el elviszem a szerelohoz.

Mar tobbszor leirtem, hogy leginkabb a praktikuma miatt valasztom kozlekedesi eszkozkent a motorozast. Bar elvezem, szenvedelynek azert nem neveznem. Ez az egyik ok,amiert szerelohoz viszem a motort, nem pedig en berhelem otthon. 

A Trabantommal elbibelodtem, de ahogy oreghedtem es egyre komolyabb muszaki cikkek kerultek atulajdonomba, szepen lassan leszoktam az otthoni butykolesrol. Es vegul, idom sincs sok...

Szoval, ezek miatt viszem a motort szerelohoz, hogy meglegyen a tavaszi karbantartas. 

Mikor tegnapfelhivtam a szerelot, hogy vanegy kinai motorom, bevallalna-e, mar azzal kierdemeltem az elismereset, hogy tudtam a motor markajat. A masodik dicseretet azert kaptam, mert idoben jelentkeztem, es nem vartam meg a dompinget.

Nem vadidegen a szerelo: a piaggio ciaomat is o szerelte egyszer. 

Kertem tole egy belso cseret, mert epp a szezon vegere kaptam egz lassu defektet. Szelepallitast, mert csorgott mart a lelke szegenynek, fekcsereket, es termeszetesen olajcseret. Mindezeken tul persze egy altalanos felulvizsgalat is lesz, es ha a szaki szeme valamit kiszur es belefer a budzsebe, barmire kaphato leszek. 

Es hogy mindezt miert irtam le? 
Csak azert hogy Ti is lathassatok, mennyibe kerul egy Mex Sahara szervizelese.

(A szamla kifizetese utan folytatom...!)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mexsahara.blog.hu/api/trackback/id/tr685838017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása