Elerkezett a tavasz, a telire elvermelt motort kikaparom a garazsbol, el elviszem a szerelohoz.
Mar tobbszor leirtem, hogy leginkabb a praktikuma miatt valasztom kozlekedesi eszkozkent a motorozast. Bar elvezem, szenvedelynek azert nem neveznem. Ez az egyik ok,amiert szerelohoz viszem a motort, nem pedig en berhelem otthon.
A Trabantommal elbibelodtem, de ahogy oreghedtem es egyre komolyabb muszaki cikkek kerultek atulajdonomba, szepen lassan leszoktam az otthoni butykolesrol. Es vegul, idom sincs sok...
Szoval, ezek miatt viszem a motort szerelohoz, hogy meglegyen a tavaszi karbantartas.
Mikor tegnapfelhivtam a szerelot, hogy vanegy kinai motorom, bevallalna-e, mar azzal kierdemeltem az elismereset, hogy tudtam a motor markajat. A masodik dicseretet azert kaptam, mert idoben jelentkeztem, es nem vartam meg a dompinget.
Nem vadidegen a szerelo: a piaggio ciaomat is o szerelte egyszer.
Kertem tole egy belso cseret, mert epp a szezon vegere kaptam egz lassu defektet. Szelepallitast, mert csorgott mart a lelke szegenynek, fekcsereket, es termeszetesen olajcseret. Mindezeken tul persze egy altalanos felulvizsgalat is lesz, es ha a szaki szeme valamit kiszur es belefer a budzsebe, barmire kaphato leszek.
Es hogy mindezt miert irtam le?
Csak azert hogy Ti is lathassatok, mennyibe kerul egy Mex Sahara szervizelese.
(A szamla kifizetese utan folytatom...!)