Az első közös 100 km, ami nyilván nem sok, összegzem az észrevételeket.
A motor kellemes járású, rugalmas, erős. Tankolnom még nem kellett, mert közel tele tankkal kaptam meg az eladótól. Ennek megfelelően fogyasztási adattal sem tudok még szolgálni.
A sebváltó remekül működik, teszi a dolgát.
Fékek (elől tárcsa és kézi, hátul dob és láb) maximálisan kielégítőek. Az önindítót csak 1-2 alkalommal használtam. Inkább a berúgókarral indítok.
Az a nyomi index szokatlan. Megszokhatatlan.
Vicces, hogy a jobb oldali lábtartó gumiját elhagytam. Semmilyen módon nem rögzítették. Szóval, ha ilyen motort vettél, első körben némi ragasztóval biztosítsd ezt az egyébként filléres (300-800Ft-os) alkaltrészt. (A többit meg ellenőrizd, hogy nem fogod-e elhagyni.:)
A csomagtartó nem hiányzik, de ez csak az én lövésem: nem pizzát hordok, hanem A4-es papírokat. 5-10ezer forintos összegért már nagy doboz is kapható, amit a szerény csomagtartóra lehet rögzíteni.
A motoron lévő idomok, khm... szóval mondjuk ki: Gagyik.
Ahogy rásüt a nap a csodaszép narancsszínű elemekre, átviláglik.
A láb előtti légterelő keskeny. A menetszél éppúgy vágja a lábszáram, mintha ott sem lenne a légterelő. Ezen csak az időjárás javíthat, mert én biztosan nem fogom megpiszkálni ezeket az elemeket.
A plexi, az (nekem) rohadtul hiányzik. Azt kell is vennem, csakmég nem szántam rá magam a kutakodásra.
A tükrök szára lehetne kicsit hosszabb, mert a tükör 30%-ában a karomat látom.
A sebesség is rendben van! A 60 km/h-t izmozás nélkül hozza. Családapa vagyok, ezzel bőségesen megelégszem.
Összességében az eltelt 100 km alatt semmilyen eget rengető negatívum nem jelentkezett. Átbaszarintva nem érzem magam, a motort megülni élmény.