HTML

Mex Sahara

Friss topikok

  • indamain: Sajnáljuk, a keresett fájl nem létezik. Győződjön meg róla, hogy a helyes URL-címet adta meg, és ... (2019.08.16. 23:45) Szerelési kézikönyv - Kincs közkézen
  • container: Sziasztok! Emelkedőkön mennyire lehet használni a Saharát? A váltóval jobb, mint egy sima automat... (2014.11.17. 09:31) Milyen célra jó a Mex Sahara?
  • mexsahara: @rockneverdie: nabassz! A motor nem erdekes, neked jobbulast! (2014.04.13. 18:02) Facebook
  • Juhasz Gyula: aprod.hu/hirdetes/motor-sahara-mex-ID1TJGn.html (2014.03.31. 13:06) Felfigyelnek rá!

Címkék

Az első 100 km

2013.03.15. 09:03 mexsahara

Az első közös 100 km, ami nyilván nem sok, összegzem az észrevételeket.

A motor kellemes járású, rugalmas, erős. Tankolnom még nem kellett, mert közel tele tankkal kaptam meg az eladótól. Ennek megfelelően fogyasztási adattal sem tudok még szolgálni.

A sebváltó remekül működik, teszi a dolgát.
Fékek (elől tárcsa és kézi, hátul dob és láb) maximálisan kielégítőek. Az önindítót csak 1-2 alkalommal használtam. Inkább a berúgókarral indítok.

Az a nyomi index szokatlan. Megszokhatatlan.

Vicces, hogy a jobb oldali lábtartó gumiját elhagytam. Semmilyen módon nem rögzítették. Szóval, ha ilyen motort vettél, első körben némi ragasztóval biztosítsd ezt az egyébként filléres (300-800Ft-os) alkaltrészt. (A többit meg ellenőrizd, hogy nem fogod-e elhagyni.:)

A csomagtartó nem hiányzik, de ez csak az én lövésem: nem pizzát hordok, hanem A4-es papírokat. 5-10ezer forintos összegért már nagy doboz is kapható, amit a szerény csomagtartóra lehet rögzíteni.

A motoron lévő idomok, khm... szóval mondjuk ki: Gagyik.
Ahogy rásüt a nap a csodaszép narancsszínű elemekre, átviláglik.
A láb előtti légterelő keskeny. A menetszél éppúgy vágja a lábszáram, mintha ott sem lenne a légterelő. Ezen csak az időjárás javíthat, mert én biztosan nem fogom megpiszkálni ezeket az elemeket.
A plexi, az (nekem) rohadtul hiányzik. Azt kell is vennem, csakmég nem szántam rá magam a kutakodásra.
A tükrök szára lehetne kicsit hosszabb, mert a tükör 30%-ában a karomat látom. 

A sebesség is rendben van! A 60 km/h-t izmozás nélkül hozza. Családapa vagyok, ezzel bőségesen megelégszem.

Összességében az eltelt 100 km alatt semmilyen eget rengető negatívum nem jelentkezett. Átbaszarintva nem érzem magam, a motort megülni élmény.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mexsahara.blog.hu/api/trackback/id/tr175126205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jojoker 2013.04.15. 23:10:42

Helló most szeretnék venni/ veszek is mik a további tapasztalataid??

mexsahara 2013.04.16. 08:54:03

@Jojoker:
Egyelőre nem sokat futottam vele, az időjárás miatt. Az eddigiek alapján, határozottan pozitívak a benyomásaim!

Jojoker 2013.04.16. 12:08:45

@mexsahara: Kösz ma akartam menni megnézni, de átettem holnapra. Tavaly volt egy nagyon szép sherpa azt vettem helyette egy Keeway Vivát amivel jól megjártam azért érdeklődőm hogy érdemes e megvenni. A körváltó meg izgatja a fantáziámat.

Jojoker 2013.06.21. 18:39:04

@Gál János:
150 km nél csúnya is lenne ha szétesne.
Én egyenlőre nem vettem, olajcsere meg ahol beletöltesz olajat ott kell lennie lentebb a leeresztő csavar is. Rendes motor motorolajat vegyél bele, ne robogót.
süti beállítások módosítása