HTML

Mex Sahara

Friss topikok

  • indamain: Sajnáljuk, a keresett fájl nem létezik. Győződjön meg róla, hogy a helyes URL-címet adta meg, és ... (2019.08.16. 23:45) Szerelési kézikönyv - Kincs közkézen
  • container: Sziasztok! Emelkedőkön mennyire lehet használni a Saharát? A váltóval jobb, mint egy sima automat... (2014.11.17. 09:31) Milyen célra jó a Mex Sahara?
  • mexsahara: @rockneverdie: nabassz! A motor nem erdekes, neked jobbulast! (2014.04.13. 18:02) Facebook
  • Juhasz Gyula: aprod.hu/hirdetes/motor-sahara-mex-ID1TJGn.html (2014.03.31. 13:06) Felfigyelnek rá!

Címkék

Választás

2013.03.10. 12:57 mexsahara

Azt már tudtam, hogy két lehetőségem van: Régi olasz/japán vagy kínai újabb. Mindkettő lutri.

Végül a kínai mellett döntöttem. 36 évesen már nem vágytam kiskerekű "pöcsköszörűre". Ellenben feltétel volt a nagy kerék, a tárcsafék elöl és 50-60 km/h-s max sebesség, amit tartósan (3-4 km) is bírnia kell.
Továbbá a tököm tele lett az állandó keverék-kotyvasztással. A négyütemű tankolása adta "luxusra" vágytam: Begurul, megtankol, kigurul.

Rövid szűrés után akadtam a Mex gyártmányra. Naná, hogy japán koppintás licensz.
Mint a kínai gyártmányok többsége, ez a termék is rengeteg matricával (terméknévvel) megvásárolható.

A Sahara kapható Keeway Partnerként és Honda Wave-ként is.
A legfontosabb adatai:
körváltós, félautomata (nincs kuplung), 4sebességes, négyütemű, elől tárcsafékes, minimális rakodó hellyel, kellemes hangja van.

Én egy kiskunfélegyházi darabra csaptam le. 120eFtos vételárában 2007. évi gyártás, 2100(!)km, kifogástalan külcsin és apróbb (kínai motorkra jellemző) hibák foglaltattak benne.

A motor kipróbálása után, a csípős hideg ellenére egyértelmű volt, ez a darab kell nekem.

Állítva befért a csomagtaróba. (Családi autó, 7 személyes) Csak két ülést kellett kivenni, egyet meg lehajtani. Rögzítés után, indulhattunk is haza.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mexsahara.blog.hu/api/trackback/id/tr685125995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

truco 2013.06.04. 12:22:49

Üdv!
Érdeklődve olvasom a tapasztalataidat a motorról,de sajna az utóbbi időben nem találok új bejegyzést. Ennyire nem történik semmi,vagy a "jó" idő miatt nem használod a mocit? Gondolkodom ilyen tipus vásárlásán,jó lenne előtte több infót olvasni róla,egyáltalán érdemes-e belevágni a vásárlásba. Előre is köszi a bejegyzéseket: Péter

truco 2013.06.17. 21:14:45

Üdv!
Sajna a mai napig nem találok új bejegyzést a topikban... Kár,pedig jó lett volna olvasni a tapasztalataitokról egy kicsit bővebben.

mexsahara 2013.06.17. 21:39:27

@truco:
Cső!
Újabb poszt van fent! Bocs, tele vagyok melóval, nemigen jut idő blogolni.

truco 2013.06.18. 17:07:03

@mexsahara: Rendben,elnézést ha erőszakos voltam...
süti beállítások módosítása