HTML

Mex Sahara

Friss topikok

  • indamain: Sajnáljuk, a keresett fájl nem létezik. Győződjön meg róla, hogy a helyes URL-címet adta meg, és ... (2019.08.16. 23:45) Szerelési kézikönyv - Kincs közkézen
  • container: Sziasztok! Emelkedőkön mennyire lehet használni a Saharát? A váltóval jobb, mint egy sima automat... (2014.11.17. 09:31) Milyen célra jó a Mex Sahara?
  • mexsahara: @rockneverdie: nabassz! A motor nem erdekes, neked jobbulast! (2014.04.13. 18:02) Facebook
  • Juhasz Gyula: aprod.hu/hirdetes/motor-sahara-mex-ID1TJGn.html (2014.03.31. 13:06) Felfigyelnek rá!

Címkék

Mex Sahara

2013.03.05. 07:08 mexsahara

Vettem egy motort. Egy Mex Saharát.

Korábban egy Piaggio Ciaot nyüstöltem.
Szerettem az igénytelen kis szutykot, de elegem lett belőle. Mire a XXII. kerület délibb csücskéből beértem az igazi belvárosba, tehát oda, ahol kihasználhatnám a kismotor előnyeit,  már el is vesztettem a belső kerületekben megszerezhető előnyömet. A maximális sebesség (32-38km/h) nem volt elég a hosszú bevezetésre. Ráadsul lassan mozgó tereptárgyként, kifejezetten veszélyben éreztem magam.

A probléma tehát adott volt. A megoldás egyszerű: Kell egy motor, ami 50-es kaliberű, képes 50-60 km/h-s sebességre, és lehetőleg négyütemű. A sebváltótól nem riadtam vissza, sőt.
Feltétel volt, hogy elől tárcsafék legyen. Mivel irodista vagyok, a csomagtartó mérete volt fontos szempont.
Az ár tekintetében max 150ezer forintot jelöltem meg.
Egy ősz és egy tél ment rá a keresgélésre.

E blognak nem az örök "japán/olasz vs. kínai" harc eldöntése a célja. Sokkal inkább kifejezetten e típusnak a bemutatása. Főleg, mivel igen kevés infó van róla a neten.

 

Tekintse tehát a tisztelt olvasó egy tartóstesztnek e blogot, amivel könnyebben eligazodhat, és aminek segítségével több információhoz juthat a mákával, típussal kapcsolatban.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mexsahara.blog.hu/api/trackback/id/tr875117365
süti beállítások módosítása