Vettem egy motort. Egy Mex Saharát.
Korábban egy Piaggio Ciaot nyüstöltem.
Szerettem az igénytelen kis szutykot, de elegem lett belőle. Mire a XXII. kerület délibb csücskéből beértem az igazi belvárosba, tehát oda, ahol kihasználhatnám a kismotor előnyeit, már el is vesztettem a belső kerületekben megszerezhető előnyömet. A maximális sebesség (32-38km/h) nem volt elég a hosszú bevezetésre. Ráadsul lassan mozgó tereptárgyként, kifejezetten veszélyben éreztem magam.
A probléma tehát adott volt. A megoldás egyszerű: Kell egy motor, ami 50-es kaliberű, képes 50-60 km/h-s sebességre, és lehetőleg négyütemű. A sebváltótól nem riadtam vissza, sőt.
Feltétel volt, hogy elől tárcsafék legyen. Mivel irodista vagyok, a csomagtartó mérete volt fontos szempont.
Az ár tekintetében max 150ezer forintot jelöltem meg.
Egy ősz és egy tél ment rá a keresgélésre.
E blognak nem az örök "japán/olasz vs. kínai" harc eldöntése a célja. Sokkal inkább kifejezetten e típusnak a bemutatása. Főleg, mivel igen kevés infó van róla a neten.
Tekintse tehát a tisztelt olvasó egy tartóstesztnek e blogot, amivel könnyebben eligazodhat, és aminek segítségével több információhoz juthat a mákával, típussal kapcsolatban.