Voltak hibák, mikről a megvételkor tudtam.
Ezekből nem volt sok. Ráadásul jelentéktelen apróságokról beszélünk. Biszbaszok, amikre vagy 3-4000Ft-ot költ az ember és akkor megcsinálja a szakember, vagy rá kell szánni azt az egy tavaszi délutánt, amit amúgy is jó a levegőn eltölteni.
Igazi, jelentéktelen hiba, hogy a bal lábtartó gumija törött volt. Ezt 600Ft-ért rendeltem. Majd felteszem. Pillanatnyilag baromira nem zavar.
A használatban már zavaróbb hiányosság a sebességfokozat kijelzőjének hibája. Itt ne csiribiri digitlis kijelzőre gondolj! Van 5 izzó (0-1-2-3-4) az öt színes kis műanyag lapocska mögött. Ezek közül csak 3 működik. (0, 1, 4)
Az izzók cseréje első ránézésre nem egyszerű. És itt a fényszóró, index izzójára is gondolok. Úgy néz ki, hogy egy egyszerű izzó cseréjéhez a fejidom minden elemét le kell bombázni. No, ez sem nagy mutatvány, kb 9 db csavarról beszélünk... No de mégis! (Az optimista énem azt mondaná, hogy így legalább pár év múlva nem csúfítja majd a fényszóró búráját kér korrodált csavarfej.)
Szintén megszokható, de zavaró az irányjelző mikrokapcsolója. Itt egy indexelés követően visszahúzott kapcsolót képzelj el, ami a visszahúzás pillanatában azonnal a másik irányba kapcsol át. Sebészi pontosságot vár tehát el a kapcsoló a hüvelykujjtól. Két lehetésges megoldást látok. Az egyikszerint, a(z izzócsere miatt) lebontott fejidom alá egy csipogó kerül beépítésre. A másik szerint a kapcdsolót fogom kicserélni. (ettől még a csipogó beépítéséről nem mondok le!). Ehhez viszont szét kellene nézni, mert méretazonos kapcsoló kell. Kendácsolni nem akarok.